Logotypy kolejno od lewej do prawej: Unia Europejska, Krajowa Sieć Obszarów Wiejsckich, Fundacja Winiarnie Zamojskie, Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”
Operacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Schematu II Pomocy Technicznej „Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Operacja opracowana przez Fundację „Winiarnie Zamojskie” 

Zapraszamy do udziału w operacji pn. „Marketing wina z własnej winnicy” realizowanej przez  Fundację „Winiarnie Zamojskie” w partnerstwie z Lubelskim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego w Końskowoli, Lokalną Grupą Działania na Rzecz Rozwoju Gmin Powiatu Lubelskiego „Kraina wokół Lublina” oraz Winnicą Wieczorków Paweł Wieczorek.

Projekt będzie realizowany w ramach Planu Działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Plan Operacyjny na lata 2022-2023.

Realizacja operacji rozpoczyna się w dniu 1 kwietnia 2023 roku i kończy się w dniu 31 października 2023 roku 

Wartość operacji : 38 326,80 złotych

Celem operacji jest podniesienie poziomu wiedzy i wymiana doświadczeń w zakresie nowych kierunków rozwoju obszarów wiejskich

Formy realizacji operacji: Szkolenie „Marketing wina z własnej winnicy” 24 godzin w zakresie;

  1. 1.Marketing winiarski – zakres aktywności winiarza
  2. 2.Plan marketingowy winnicy
  3. 3.Budowa i zarządzanie marką własną
  4. 4.Etykieta i butelka jako narzędzie sprzedaży. Kreacja i przekaz
  5. 5.Błędy i kreatywne rozwiązania w komunikacji wizualnej winnicy
  6. 6.Profesjonalne przygotowanie i prowadzenie degustacji komentowanej
  7. Warsztaty łączenia wina z jedzeniem (food&wine pairing)
  8. Strategia komunikacji on-line
  9. 9.Profesjonalna strona www
  10. Charakterystyka serwisów social media (Facebook, Instagram, YouTube, inne)
  11. Formy komunikacji w social mediach
  12. Facebook i Instragram krok po kroku
  13. Smartfon jako narzędzie do samodzielnej pracy marketingowej (filmiki, rolki etc)
  14. Reklama w social mediach (Facebook, Instragram)
  15. Wizyta w winnicy wraz z degustacją i dojazdem

Udział w operacji:

- wpłynie na podniesienie wiedzy u 20 uczestników szkolenia z zakresu marketingu wina i  skutecznych narzędzi prowadzenia działań promocyjnych, która wpływa na konkurencyjność obszarów wiejskich i wspiera rozwój lokalnej gospodarki. 

Do udziału w projekcie zapraszamy osoby z obszaru województwa lubelskiego reprezentujące następujące grupy osób;

-producentów wina

-osoby związane z branżą winiarską

-osoby zainteresowane podjęciem zatrudnienia lub własną działalnością w branży winiarskiej

-rolników

-producentów produktów lokalnych i tradycyjnych,

-przedstawicieli ośrodków doradztwa rolniczego

 

Wypełniony formularz zgłoszeniowy należy dostarczyć pocztą elektroniczną (skan) w nieprzekraczającym terminie do 12 października 2023 r. do godz. 16:00 na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Szczegółowe informacje dotyczące rekrutacji uczestników operacji zostaną podane na stronie Fundacji Winiarnie Zamojskie www.winiarniazamojska.pl oraz partnerów operacji.

 

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt : Wioletta Wilkos, tel. 608-635-477

 

Zostań Partnerem Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich 

Zarejestruj się na stronie www.ksow.pl

Winiarnie-Zamojskie_MWzWP-2023_1200px-J.